torsdag 11. november 2010

Dagens Forbilde!!!

Dagens forbilde er Kjetil Klungland, sønn av Arne Klungland som ble skutt under nokas ranet 5. april 2004.

Kjetil var gjest på Skavlan showet fredag for 2 uker siden. Hele dette programmet handlet stort sett bare om unødvendig svader, som mange ser på som søppelTV. Det gikk i sex og hvordan man kunne lage mat naken osv. Men talkshowt fikk en veldig endring når Kjetil kommer inn og snakker om sin opplevelse etter at hans Far ble skutt. Nesten vær setning som han sier, sperres øynene hos de andre mer og mer opp. Og de skjønner ikke at det er mulig å tenke som han. Så kommer virkelig toppunktet, Kjetil kommer med et vitnesbyrd og sier ut på TV for hele Skandinavia, at han er en Kristen, og det gjør noe med han som person, han sier at han må møte de på den måten han ville at de skulle møtt han, hvis ting var omvendt.

Kjetil hos Skavlan

Kjetil er dagen Forbilde Og et godt Kristent forbilde og jeg håper alle vil se hans Vitnesbyrd på nettet(link over) Å stå fram på den måten på TV er helt fantastisk og det gjorde stort inntrykk på meg, der jeg satt i soafen en fredags kveld, :)

5 kommentarer:

  1. Hahaha, jeg må le av headeren deres ass..! Det er gutta som vet å gjøre skole til noe kos! :) Dere gir ordet "studere" en ny dimensjon ;)

    og bra valg av forbilder, både Kjetil og Lars Olav. Me like!

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha :) Viktig å kose seg litt og på skolebenken :)

    Enig der as! :)

    SvarSlett
  3. Du skriver en sykt bra blogg Pettersen ;-) jeg storkoser meg med å lese den hver dag jeg.

    SvarSlett
  4. Sex er jo gøy å høre på!! Skjerp dere!

    SvarSlett
  5. Jeg er forsåvidt enig i det. Men greia at hele samfunnet i dag handler bare om det, så kanskje det er godt og bra at det er noe annet!

    SvarSlett