tirsdag 23. november 2010

Må jo si jeg angrer litt!

Det er en tirsdag ettermiddag og Mathias tenker, kanskje jeg skal klippe meg litt. Det kunne vært fett! Jeg får låne en maskin av Karl og fyrer løs. Tester meg jo litt frem, men ser tidlig at dette er kort, men ikke noe å gjøre med nå.


Blir sykt fornøyd med den ene siden, men ikke så fornøyd med den andre. Møkk tenker jeg, hva fillen skal jeg gjøre nå! Nei vi tar litt til, kan bli fett. Og fortsetter. Blei kanskje bedre, men fortsatt litt spesielt, ser jo ut som en soldat fra Black Hawk Down.

Står opp i dag og tenker, møkk, hva fillen har jeg gjort. Jan Egil bestemmer seg for å hjelpe meg litt og stusser litt på sveisen, og det hjalp ganske mye. men fortsatt så må jeg si at jeg angrer litt. Ser litt badboy ut, er jo egentlig ikke det vettu :)  Men selvom jeg angrer nå, så hadde jeg det veldig MORRO når jeg holdt på, så vil nesten annbefale det:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar