torsdag 25. november 2010

Dagens Forbilde!!!

dagens forbilde er ei gupuue jeg har så heldig og få være med i går kveld. den gruppa heter "Kjærlighet til de som trenger det" og de driver da med et evangliserings program overfor hjemløse og narkomane. der de går rundt og deler ut boller og sier "hei".
 De har holdt på i siden september om jeg ikke husker feil. når jeg var med de i går var jeg med nedover mot akerselva for og snakke med de som selger narkotika. det var veldig lærerikt og spendende. vi gikk rundt og hilste på de og delte ut boller til dem som ville ha. jeg fikk være med og treffe en som de hadde snakket med forige gang og som siden forige gang de hadde smakket sammen hadde han vært hos politiet og kommet seg inn i asylststytemet som gjør at han ikke lenger trenger og selge narkotika for og overleve. grunnen til at de selger narkotika er for de de er i norge uten opphold eller noen papirer på at de har lov og være her. siden de ikke har det får de heller ikke jobb. du møtet mange rørende historier og treffe personer som blir sett med på av alle. jeg fikk og være vitne på at vi fikk gi en bollepakke til en hjemløs og at vi fikk sjansen til og snakke med han.  jeg fikk forstå at dette var ikke noe som ble gjort fordi at vi som er med skal få mer lønn i himmelen eller at vi skal få god samvitighet det handler om og gi den kjærlighaten som vi har fått av gud videre til de som virkelig trenger det!.  dette arbeidet er noe som holder på hver Onsdag.kl 5 . vi møtes i misjonssalen- jeg oppfordrer alle til og bli med! dette er et opplegg som får deg til og vokse som kristen på en helt annen måte en det man er fant med. 


har du lyst og være med? meld deg inn i  facebook gruppa dems ved og klikk her. her finner du og mer info om det. dette er et forbilde som du kan være med på og en til som forandrer både ditt og andres liv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar