torsdag 25. november 2010

Hvordan lære seg å kline!

Jeg tror jeg kan si ganske sikkert at vi alle har lurt på hvordan vi skal kysse, hvordan skal vi kline. Har jo sett det masse på film, men klarer jeg det sjæl! Ja folkens alle klarer det! Ganske sikker på det as, Gud skapte oss med den egenskapen! :) Men hvis du er personen som gjærne vil trene på noe før man gjør det første gangen så har jeg et tips til dere her! Noen av dere har sikkert sett dette før på min facebook profil!

Tipset jeg skal gi dere i dag er veldig enkelt og krever kun at du har deg selv og en klementin/mandaring. Passer jo veldig bra siden vi er  jule tider og eter klementiner hele tiden!

Fremgangsmåte:
1: Først må du skrelle klementinen.
2: Deler den i 2.
3: Ta ut 2 båter for seg selv!
4: Del disse to fra hverandre på den tykke siden, viktig at de fortsatt sitter fast i hverandre innerst på båtene. (si bilde) Da vil du se at du har fått et par lepper!
5: Så er det bare å kjøre på:) Kos deg!

Et lite tips, hvis du er gutt tren deg på overleppa! Har snakka med en del gutter om dette og vi er stort sett enige om at det blir best når du som gutt tar overleppa hennes. da slipper ho barten din(for de som har det) Samtidig som at ho får den saftige underleppa de ;)

Håper dette er til hjelp, gi gjære tilbake melding hvis dere har andre tips eller kommentarer!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar