fredag 17. desember 2010

Jul i Peru:) Del 1

Halla folkens, har vært lite blogging siste ukene nå, beklager det as:) men er kommer en liten opptatering fra Peru! Jeg Mathias feirer i år julen med min familie i Peru! Annerledes men sykt Nice! Forløpig har vi brukt 46 timer på reise og vært her en dag! Har tilsammen venta over 20 timer på flyplasser! Miami flyplass er ganske kjedelig hvis dere lurer:)!

Første dag i Arequipa har vært konge! Startet dagen halv 6 i dag, sliter med tannverk så fikk ikke sove mer! Frokost i shorts og singler ute i sola kl 7:) det er ikke feil as! videre så var vi rundt og besøkte kjentfolk i gatene! Så dro vi på marked og Brodern og jeg kjøpte oss 2 undulater! Så de står i stua og skaper god stemning! Livet er fint her i varmen:) men julestemning er det dårlig med, men men, skal feire det i 60 år til, går fint!!

1 kommentar:

  1. Hørtes kos ut. Eg og vil te peru. Saven frontong. Det e kos de. Du må kosa deg masse og hilsa. Eg ska ha eksamen nå som eg kommer til å stryke på. Hate live :P
    Smask Pg

    SvarSlett