onsdag 1. desember 2010

Aking

I går Kveld var jeg ute og aket men Anders Ueland en kamerat fra Kverneland. det var kjempe kos!!!!

Anders hadde kjøpt inn noen rumpebrett og han hadde hørt om verdens kulleste akebakke! jeg kan love det var var det. vi tok bussen opp til Frognerseteren fra majorstuen. der oppe var det en bakke som het korketrekkeren. jeg sier igjen tidenes akebakke. korketrekkeren er 2,5 km og det funker og renne nesten hele stykke. jeg tror det er noe av det kullsete jeg har gjort i hele mitt liv. det får alle til og like snø samme hvor mye men "hater det"!!! det var så gøy at vi tok bussen opp fra midtstuen til fornerseteren får ¨å ake den en gang til. Det er alle barns drøm en ake bakke som man ikke trenger og gå opp"

ja den røde streken er Akebakken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi fant ut at dette var noe som måtte gjenn tas! så hvis noen er gira skriv en komentar under!!!
vi tenkte og ta en tur opp og ake på tirsdag og søndag ta med deg et rumpebrett og blime!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar